Sunday, July 26, 2015

افتضاح سفر آخوند روحانی به کردستان


آخوند حسن روحانی در جریان سفر روز یکشنبه 4مرداد خود به کردستان، در یک کنفرانس خبری در سنندج مفتضح شد. یک خبرنگار حکومتی از وی پرسید، چرا در کابینه تو تبعیض هست و حتی یک نفر اهل سنت نیست. 
خبرنگار رژیم: عرض کنم خدمتتون سؤال اولم اگر تکراری هست ناشی از دغدغه مردم استان است. من که نشسته بودم این‌جا، جواب قانع کننده‌یی نگرفتم. امروز در دوتا از سخنرانیهاتون در مورد تفرقه بین شیعی و سنی صحبت کردید، این تفرقه به‌وضوح در کابینه حضرتعالی دیده میشه، چرا؟».. 
آخوند روحانی از پاسخ به این سؤال طفره رفت اما خبرنگار باز سؤال کرد. 
خبرنگار: سؤال اولم را جواب نگرفتم. 
روحانی: چی بود سؤال شما؟ 
خبرنگار: این‌که در دولت شما در بین شیعی و سنی اختلاف وجود داره؟ 
آخوند روحانی: خیلی حرف عجیب و غریبی شما زدید، از بس این جمله بد بود من نتوانستم جواب بدم. تفرقه یعنی چه، مگر ما در دولت گفتیم که کسی که سنی هست تو دولت ما وارد نشه، دولت مگه همان هیأت وزیرانه. تو این کشور این همه جمعیت، این همه کارمند، این همه فرماندار، این همه معاون استاندار، در سراسر کشور، این همه افرادی که ما معاون وزیر داریم از اهل سنت. من همیشه، سفیر داریم از اهل سنت، کار عظیمی در این دولت، اصلاً کلمه تفرقه خیلی کلمه بدی است.

0 comments:

Post a Comment