Thursday, October 29, 2015

اگر امروز امام حسين بود به اين رژيم چه ميگفت ؟؟؟؟؟؟


آيا امام حسين امروز می آمد و می گفت که بله يک ولی فقيهی هست که انتساب دارد به وحی و اين اراده يی است که حتماً بايد بر ملت ايران حاکم باشد؟! 

يا هم چنان که در آن سخنرانی مشهورش در مکه گفت، به يزيديان اين روزگار هم می گفت شما  الدالخصام و بدترين و کثيف ترين، رذل ترين و سبع ترين دشمنان اسلام و انسان و ايران هستيد؟ کدامش را می گفت؟ 

راستی مگر اين خمينی، از روزی که به ايران برگشت از عهد و پيمان و موازين و حدود و از آزادی و حاکميت مردم و اسلام و حضرت علی، چيزی حاليش بود؟ مگر غير از يک گراز وحشی بود که به مزرعه بی صاحبی وارد شده باشد؟ اين کدام شجره است؟ آيا اين شجره امام حسين است؟ 

خودش که می گويد خلف شيخ فضل الله نوری است که با محمد عليشاه بود. همانهايی که مجلس مشروطه را به توپ بستند. در مورد سابقه تاريخی خمينی می شود بيشتر به عقب برگشت و به آخوندهايی رسيد که يکی از آنها در روزگار امام حسين اسمش «حجت الاسلام شمر» بود. شمر آخوند بود و خيلی هم اهل بحث بود. 
بعد ها که از شمر پرسيدند، آيا حيا نکردی امام حسين را با آن وضعيت کشتی؟ آن هم از قفا با تيغ هندی!؟ 

شمر جواب داد که اگر حکم خليفه زمان را نمی بردم، با بهائم فرقی نداشتم. خودش می گفت فرق من با چارپايان اين است که من حکم خليفه زمان را اطاعت می کنم و حيوانات اطاعت نمی کنند. 
لاجوردی هم خيلی اهل همين قبيل بحث و فحصها بود. 

0 comments:

Post a Comment