Thursday, November 12, 2015

اگرپشه هستيم پس اين همه جنون براي چيست؟!!!!!!

همه ميدانيم كه درروز 7 آبان رژيم ددمنش آخوندي 80 موشك كشتار جمعي به كمپ ساكنان اشرفي در ليبرتي شليك كرد ....به مجاهديني كه بي سلاح و بي دفاع بودند 
تمام دنيا اين جنايت رژيم رو محكوم كرد اما دوستان بياييم يك بار به اين بپردازيم كه نتيجه اين موشك شيخ چه شد؟ و چرا خودش با عملكردش  آدرس آلترناتيو را داد؟
بله مجاهدين در اين موشك باران 24 شهيد و تعدادي نيز مجروح داشتند وعلاوه برآن امكانات مادي و استقراري قابل توجهي را از دست دادند. براي مجاهدين كه در طول اين سالها بي وقفه در جنگ با دشمن بوده اند؛ هيچ ترديدي وجود نداشته و ندارد كه راه فقط با قرباني دادن و فدا كردن باز مي شود و از اين رو دادن شهيد و قرباني و. . . در مسير آزادي يك الزام اجتناب ناپذير براي پيشروي محسوب مي شود. بنابراين بررسي نتايج در هر نبرد انقلابي، براساس تعداد شهدا يا ميزان تلفات مادي آن يك اشتباه بسيار جديست، مهم نتايج و دستآوردهاي آن نبرد است / مهم اين است كه ببينيم كه  بعد از اين تهاجم موشكي دشمن؛ درمسير سرنگوني يك يا چندگام به جلو برداشته ايم يا عقب رفته ايم؟ اگر ما با اين تعداد شهيد و مجروحين و خسارات هاي وارده توانسته باشيم، به دستاوردهاي بزرگي در مسير سرنگوني رسيده باشيم، مي توانيم نتيجه بگيريم كه «دشمن شليك كرده است ولي اين مقاومت ايران بود كه به يمن هوشياري و جسارت و پاكبازي مجاهدان آزادي و قيمتي كه مي دهند و ياري بي حد و مرز خداوند، از اين شر كثير خير عظيم درو كرده اند. 
دشمن مدعي بود كه مجاهدين تمام شده اند، ديگر آثاري از آنها درجامعه وجود ندارد، ديگر عددي نيستند و نيرويي ندارند؛ تنها از آنها يك ارتش بي سلاح، ادم‌هايي با سنين بالا، محصور در چهار ديواري ليبرتي، بيكار و در انتظار تعيين تكليف و. . . .  بجا مانده است؛. . . . خوب! حالا خامنه اي، بايد هم به نيروهاي خودش و هم به مردم دلير ايران و هم به تمامي طرف حساب‌هاي بين المللي‌اش جواب بدهد؛ «اگر مجاهدين اين بودند كه تو مي گفتي، پس چرا چنين قيمت سنگين سياسي و بين المللي آن هم در چنين ابعادي را پرداختي؟ تو را چه مي شود؟ در مجاهدين چه چيزي وجود دارد كه تو را تا اين حد به جنون كشانده است؟ اگر مجاهدين «پشه» هستند، آنها را كه با موشك آن هم 80 موشك كشتار جمعي كه نمي كشند؟! پس مي توان نتيجه گرفت كه خامنه اي بي آنكه بخواهد؛ با موشك هايش «خود زني» كرده است. 
3.براي همگان مشخص شد كه حمله به لیبرتی، نتیجه درماندگی این رژیم در برابر بی‌تابی ملت ایران برای آزادی است و اين جا هم خامنه اي بي آنكه بخواهد، قبله گاه و كانون نبرد براي آزادي را به وضوح تمام، به مردم و جوانان دلير و زنان آزاده اين ملت نشان داد. بنابراین پيام آن براي همه جوانان و اشرف‌نشانها در تمام ایران اين است كه شعله‌های رزم و مقاومت برای سرنگونی رژیم را گسترش دهید و شهیدان لیبرتی را در خود زنده کنید. 
وقتي نظام آخوندي در چنين ابعادي سراغ هماوردش مي رود و آدرس او را مي دهد؛ به خوبي مشخص مي شود كه چه خطراتی این رژیم را احاطه کرده است؛ آري همگان به خوبي رابطه درماندگي خامنه اي با حمله به مجاهدين را مي فهمند؛ همه مي فهمند كه چرا خامنه‌ای دست به چنين اقدام جنايتكارانه اي زد. چرا كه مي دانند خامنه اي، ناچار شده است سایتهای اتمی را كه روزي ضامن بقايش بود را با دست خود، گل بگیرد/ سوریه را كه روزي عمق استراتژيك نظامش بود را پس از شكستهاي پي در پي نظامي و دادن تلفات بالا و هزينه سرسام آور ميلياردي و. . . . ترك كرده و «حاشيه نشين» شود/ عراق كه روزي حيات خلوت نظامش بود را بعد از شكست‌هاي مستمر نظامي و تظاهرات بی‌وقفه مردم دارد از دست مي دهد / یعنی همه مي فهمند كه سرمایه‌گذاری چندین و چند ساله رژیم هم روی برنامه اتمی و هم روی سوریه و عراق و یمن، برباد رفته است./ و هركسي مي بيند كه چگونه طلسم ولايت شكسته شده و خامنه اي ضعيف شده و  شدت و حدت تضادهاي دروني و جنگ گرگها بالا گرفته است / و نظام پليد آخوندي حس مي كند كه در امتداد اين خط چين ها،  «لاجرم» درگام هاي بعدي، شعله آتش اين عقب نشيني ها، به خرمن سپاه پاسداران و حافظان اين نظام كشيده مي شود 

0 comments:

Post a Comment