Sunday, November 8, 2015

فضاحت کنفرانس مطبوعاتی پاسدار لاریجانی و مارتین شولتز در تهران


کنفرانس مطبوعاتی پاسدار علی لاریجانی رئیس مجلس رژیم با مارتین شولتز رئیس پارلمان اروپا به فضیحتی برای آخوندها و وضعیت زهرخورده رژیم و عقب نشینیهای خامنه‌ای در منطقه تبدیل شد.

لاریجانی که تلاش کرد جلسه مطبوعاتی را هر چه زودتر به پایان برساند با عکس‌العمل و اعتراض خبرنگارها متوجه شد و مارتین شولتز هم از او خواست بماند که به سوالی مشترک پاسخ بدهند.

در این کنفرانس مترجم رژیم عبارت حمایت نظامی رژیم از بشار اسد را سانسور و حذف کرد و لاریجانی نیز در پاسخ به حرفهایش نتوانست حرفی از بشار اسد به زبان بیاورد و به جواب آشفته‌یی مبادرت کرد. 
مارتین شولتز نیز ناگزیرشد بر بی‌آینده بودن بشار اسد و جنایات جنگی دیکتاتور متحد خامنه‌ای در سوریه که بمب بر سر ملت خودش می‌ریزد، انگشت بگذارد.

صحنه‌ای از این فضیحت در تلویزیون رژیم از این قرار است: 
س: سؤال مشترک این بود که تا کی ایران تصمیم داره از موضع آقای اسد در سوریه حمایت بکنه [توضیح: خبرنگار سؤال کرد حمایت نظامی ولی مترجم رژیم حذف کرد]
[ترجمه خبرگزاری: خبرنگار: اگر امکان دارد سوالی از هردوتای شما، ... آقای لاریجانی، ممکن است توضیح دهید چه مدت ایران از آقای اسد به‌صورت نظامی و معنوی حمایت خواهد کرد و طرح شما برای صلح در سوریه چیست. و آقای شولتز چه پیامی شما از همتای ایرانی خود شنیدید. ]

 علی لاریجانی: مسأله سوریه بحث فرد نیست بلکه یک طراحی کرد برای ایجاد یک منطقه عاری از تحرکات جنایتکارانه تروریستها، لذا تقلیل مسائل بحرانی در منطقه به فرد یک اشتباه استراتژیک است...
شولتز: من به همکار گرامی‌ام آقای لاریجانی عرض کردم که به‌نظر من آینده بلندمدت برای آقای اسد وجود نداره ولی زمان حالی با ایشون وجود داره و بایستی این دو مقوله رو ما با هم بنگریم. 
در این راستا تمام مسائلی که جنایت جنگی منظور میشه بایستی پاسخگو بهش باشند و جوابش رو بدهند، مثلاً کسی که بمب سر ملت خودش میریزه باید جواب این کار خودش رو بده.

0 comments:

Post a Comment