Saturday, November 7, 2015

نیروهای عراقی هشت روز متوالی است از ورود غذا، سوخت، دارو و تخلیه سپتیک در لیبرتی جلوگیری می‌کنند

 جمعه 15آبان برای هشتمین روز متوالی نیروهای عراقی از ورود مواد غذایی، دارو، سوخت و دیگر نیازهای اولیه ساکنان جلوگیری کردند. از آنجایی که همه زیر ساختها و سیستمهای حیاتی کمپ با برق کار می‌کند و برق لیبرتی به‌طور کامل توسط ژنراتورها تأمین می‌شود، جلوگیری از ورود سوخت تأثیر خود را بر همه امور کمپ از جمله سیستمهای گرم کننده و سرد کننده و پخت و پز و... می گذارد.

این اقدامات ضدانسانی به‌دنبال موشک‌باران لیبرتی در روز 7آبان و تحت نظر فالح فیاض، مشاور امنیت ملی دولت عراق و رئیس کمیته سرکوب مجاهدان اشرف در کمپ لیبرتی به اجرا در می‌آیند و اجزای طرح واحدی هستند که توسط فاشیسم دینی حاکم بر ایران دیکته شده است.

جزییات تشدید محاصره لیبرتی که نقض آشکار و وخیم یادداشت تفاهم امضا شده میان دولت عراق و ملل‌متحد در 25دسامبر 2011 است، به‌صورت روزانه و با جزییات به اطلاع یونامی و کمیساریای عالی پناهندگان و سفارت آمریکا رسیده است اما متأسفانه تا کنون هیچ اقدام مؤثری برای حل این معضلات صورت نگرفته است.

در یک تحول دیگر روز گذشته سایت سومریه نیوز اعلام کرد: «رهبر جیش المختار واثق البطاط اعلام کرد: «من کمپ لیبرتی را نزدم و مسئولیت این حمله را به عهده نگرفتم»، «اما من... در توطئه بزرگی گیر افتاده‌ام».

در روز جمعه 8آبان برای اولین بار خبرگزاری سپاه پاسداران موسوم به فارس در قالب یک مصاحبه مسخره و ساختگی با بطاط، اعلام کرد جیش المختار مسئولیت این عملیات جنایتکارانه را به عهده گرفته است. این خبرگزاری ساعتی بعد همین مطلب را در قالب مصاحبه با یکی از رهبران جیش المختار درج کرد.

بنا‌ به گزارشهای رسیده از درون رژیم مصاحبه با بطاط که در سایت عربی خبرگزاری فارس هم درج شد، به دستور نیروی تروریستی قدس و برای رد گم کردن و در بردن عاملان اصلی جنایت منتشر شده بود.

پیش از این نیز رژیم آخوندی و نیروی تروریستی قدس برای سرپوش گذاشتن بر عملیات تروریستی و جناتیکارانه خود بارها از گروه‌های ساختگی و پوششی مانند جیش المختار استفاده کرده است.
دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
15آبان 1394 (6نوامبر2015)

0 comments:

Post a Comment