Tuesday, August 25, 2015

رمز ماندگاري سازمان مجاهدين در چيست؟


ويژه نامه 50 سالگي سازمان پر افتخار مجاهدين خلق ايران در سايت مجاهد را ورق مي زنيم. از لابلاي گفته ها و نوشته هاي بزرگان تاريخ كشورمان، كشوري با بيش از صد  سال سابقه درخشان مبارزاتي، كشوري كه گر چه از دير باز تلاش كردند آنرا بازيچه دست اين و آن كنند، تلاش كردند نفتش، فرهنگش و تمام ثروتهايش را به تاراج برده و مردمش را به بردگي بكشند،  اما هرگز سر خم نكرد، ايستاد، مقاومت كرد،  ولحظه اي تسليم نشد، به جنگل رفت و ميرزا شد كه گفت : از شما می‌پرسم که آیا برای عاشقان میهن و آنهایی که دارای درد وطن پرستی‌اند این‌گونه سختیها دارای اهمیت است؟».
به تبريز رفت و ستار خان شد، تلاش كردند به زير بيرق بيگانه ببرندش ولی او گفت: من می‌خواهم هفت دولت به زیر بیرق ایران بیاید، من زیر بیرق بیگانه نروم.»
مصدق شد، سر خم نكرد و نفت را ملي كرد و گفت: «فرزندان عزیز وطن! با چشمان باز و بیدار مراقب سرنوشت خانه کهنسال خود باشید، تا مبادا تاریخ فردا از نسل امروز به زشتی یاد کند».
حنيف نژاد شد، در روزگار تيره و سياه ستم شاهي كه كورسويي از نوراميد وجود نداشت با تكيه بر تجربيات همه انقلابها، شاه كليد پيروزي را پيدا كرد و با اين جمله سازمانش را بنيان گذاشت:  «در زمینه های اقتصادی اجتماعی مرزبندی اصلی، نه بین با خدا و بی خدا، بلکه بین استثمارشونده و استثمارکننده است»
مسعود رجوي شد، سازمان را به اوج رساند، از ميان طوفانها همراه با قايق رانهاي آزادي آنرا از هفت  درياي آتش و خون گذر داد، تمام سختي ها و مصائب را به جان خريد، لحظه اي سرخم نكرد، همه چيزش را فداي آزادي ايران كرد و گفت:
«اگر از من سؤال کنید که تعریف مجاهدین در کوتاهترین کلام چیست خواهم گفت وفای به پیمان با فدای بیکران در تاریخ ایران»
به راستي بدست آوردن آزادی در این دوران چه قیمت گزافی دارد: 120 هزار در اين راه فدا شدند، هنوز هم اين رژيم از گرفتن جان بهترين فرزندان اين ميهن دست برنداشته است، فقط به تاريخ دوساله روحاني نگاه كنيد : 2000 اعدام در دو سال!! اما مجاهدين هرگز خسته نمي شوند، بازهم مي دانند كه اعتماد از دست رفته مردمشان را بايد با فداي همه چيز خودشان به دست بياورند، مي دانند كه راه آزادي فقط با فداي بيكران باز مي شود، مي دانند كه براي رسيدن به آزادي و براي به زير كشيدن ديكتاتور بايد از همه چيز گذشت تا همه چيز را براي مردم به دست آورد، همينطوري نمي شود، شوخي نيست، ولی فقیه!، قذافي نيست، علي عبدالله صالح نيست، بشار اسد هم نيست،  بلكه پدرخوانده همه اينهاست، همه اينها از طرف اين رژيم دارند پشتيباني مي شوند، همه اينها به دست اين رژيم نگاه مي كنند، همه اينها دست و پاهاي اختاپوسي هستند كه سرش ولي فقيه است،  پس به زیرکشیدن این رژیم در وراي همه جنگها و در وراي همه انقلابات، نياز به مبارزه و انقلاب دارد، سازماني مي خواهد با 50 سال ايستادگي، سازماني مي خواهد كه همه توطئه ها را پشت سر گذاشته باشد، سازماني مي خواهد كه از دل تمام طوفانها  وقتي 12 دولت هم برسرش مي ريزند، سر بلند بيرون آمده باشد، كمي بر روي جمله اي كه از قول مسعود رجوی در بالا نوشتيم تامل كنيد، فداي بيكران با وفاي به پيمان درتاریخ ایران.... اين زيبا ترين تعريف از 50 سال ايستادگي است. در اين سالها رمز حركت و پيشروي مجاهدي چه بوده است؟ 
بياييد آنرا از زبان برادر مسعود بخوانيم: 
راستی که خیلی راه آمده ایم، این طور نیست؟ جالب این است که این راه را آن چنان که هر کدامتان به چشم دیده یا شنیده و چشیده اید، ساعت به ساعت و سانتیمتر به سانتیمتر با پرداخت بها آمده ایم، نه با مفتخوری، نه با حقه بازی سیاسی و با شارلاتان گری. و همیشه نه فقط از جلو، دشمن سینه هایمان را دریده، بلکه از پشت هم فراوان به ما خنجر زده اند. با همه اینها، یک مرزهایی را باید حفظ می کردیم. کار خدا را ببینید که اگر چه خمینی در راه است، اما پیشاپیش حنیف نژادی را می فرستد و نسل او را، و مریمی را تا این که مجاهدین با آل ابی سفیان و آل شمر و حرمله، که آل خمینی باشد، مقابله کنند و آنها را دفع کنند. لابد که یک فلسفه و حکمت و مشیتی در کار است… ( مسعود رجوی - مراسم بزرگداشت ۴ خرداد ۱۳۷۳ )
و حالاما اين سازمان را در پیش رویمان داريم، حالا نوبت ماست، دستي به سمت ما دراز شده، بايد كه آن دست را بگيريم، به مصداق من اگر ما نشوم تنهایم، تو اگر ما نشوی خویشتنی.... ما همه مي توانيم و بايد كه همدوش و همراه اين سازمان شويم، خوشابحال ما و نسل ما كه در روزگاري زنده ايم كه سازمانی با این قدمت تاریخی، با افتخار و سرفراز در آن به پيش مي تازد و خوشابحال ما كه امكان پيوستن و همراه شدن با چنين جریان پیشتازی را داریم، خوشا بحال ما كه براي رسيدن به آزادي همه چيز داريم چرا كه اين سازمان را در مقابل چشمانمان داريم؛
بقول برادر مسعود  فقط بايد بگوييم: 
مرگ بر اصل ولايت فقيه و زنده باد ارتش آزادي، تا رستگار شويم.....

موفق باشيد - كمپين براي آزادي ايران

0 comments:

Post a Comment